dilluns, 12 de maig del 2008

Atraure clients sense gastar diners

Marketing 2.0 (part 2)

Partint de la base de que l’audiéncia passa dels mitjans tradicionals cap a Internet, i la publicitat va segons l’audiencia, es va crear un nou sistema d’atraure clients sense gastar diners, via internet. Els que ho van pensar va ser l’empresa Bitlonia.

Exemple de publicitat creada per Biltonia, per a publicitar la nova obertura de GranVia2.

Els passos a seguir van ser:

1- Es crea un primer domini Shopping 2.0 per a començar i convocar una mena de concurs on el públic pensa una idea nova, i com a premi pot rebre 500€.
2- Es crea un mini-site, on es fa el concurs.
3- Difusió del video.
4- La reclamació.
5- Resultat: Molta gent visita la web, i els mitjans també, i graven als protagonistes i al lloc que es publicita.

Hi ha un objectiu, una fase de creativitat i el marketing.

Tot això es possible mitjançant un bon sistema, que permet fer-ho i aconseguir bons resultats sense gastar diners.

El més important és la creativitat.